Träning och sallad!!

Tiden går verkligen snabbt, redan onsdag i morgon, sen bara jobba halv dag på torsdag sen långledig igen, kanon!!=)

När jag kom hem i söndags visste jag att jag hade gått upp i vikt, syndade nämligen under resan, det var ju semester. Så det var inte så kul när jag kollade på vågen när jag kom hem. Men jag tar nya tag, och när jag vägde mig i morse var jag nästan nere på samma vikt, så skönt. Det är precis som att kroppen inte ville ha den vikten och bara gjorde av med det igen.
När jag kom hem från jobbet i dag förberedde jag morgondagens lunch, sallad såklart, man kan ju variera den så mycket så det lär dröja innan jag tröttnar på den maten. Just nu längtar jag till lunchen varje dag, det är kanske det som gör att jag kommer klara det denna gången.
Har vatt och tränat i dag, Glenn hade ett nytt pass, super bra, han är grym!! Så det blev ingen middag för min del, det blev en banan+ ett glas proviva innan passet och en grov macka med keso när jag kom hem. Det gäller ju att krympa magsäcken så att jag inte behöver äta lika mycket som jag brukar för att bli mätt.





Mongondagens lunch består av:
sallad
gurka
tomat
paprika
1 morot
1 ägg
kräftstjärtar
hemmalagad pizzasallad

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0