Fullbokad morgondag!!

I morgon är det halv arbetsdag, jobbar till kl:12-14(beror på när jag blir klar med mina jobb). Efter det ska jag på några ärenden sen kl:18.00 är det dags för mitt och mammas gympapass, kul som alltid. Vi ska ha på oss gula linnen och bjuda på påskgodis, det blir säkert uppskattat. Kommer kanske inte så många eftersom det är skärtorsdag men det blir säkert bra ändå.
Och sen efter gympan när jag har duchat så kör mamma mig till Tobbe och Lotten, dom ska nämligen ha fest hemma hos sig. Ska göra mig i ordning hos dom sen blir det svamperi med världens bästa ♥Lotten♥ hela kvällen!!=) Ska bli jätte kul!!


Världens bästa Lotten och jag i Norge!!=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0