En dag på stranden!!

I dag åkte vi vidare till Siesta Key, en jätte fin och stor strand. Vi lyckades parkera en bit bort ifrån "the public beach" och låg nästan helt själva på stranden, super härligt var det. Jag och mamma gick en runda längs stranden och kollade på massa intressanta fåglar. Det såg himla roligt ut, ca 100 st stod en en klunga och bara tittade mot solen, dom stod helt stilla och brydde sig inte om att vi gick nära dom. Om dom finns kvar i morgon så ska jag ta kort på dom.

Nu har vi tagit in på ett mysigt hotell och är nyduschade och fräsha och ska snart sticka iväg och shoppa och äta.


Jag, mamma och pappa åkte till WAL MART och handalde frukost i morse. Mamma shoppade även en del kläder.


Mamma och jag på Siesta Key!!

  
Pappa                                                                      Mamma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0