Dress for less och subway!!

Vi har varit och shoppat på ROSS dress for less i dag igen, hittade en röd klänning, en t-skirt, 2 klämmor och ett par örhängen. Även alla andra hittade en massa fynd, Jeppe köpte tex ett par skjorts och strumpor. Wii, va det är kul att shoppa!!!!!!!
På vägen hem från Ross åkte vi till Subway och handlade mat, riktigt goda baguetter dom har där. Nu ligger jag här i sängen, mätt och belåten och nöjd med ännu en dag i underbara Florida!!


Innan i dag hann vi även inom Nike Factory Store och där handlade jag nya gympaskor, svart och rosa, fin fina!!=)


I morgon blir det sol och bad, ska bli nice!!=)

  
                                                                                Mina nya gympaskor!!

  
Mamma, pappa och Patrik står i kö för att betala.                Jeppe utanför ROSS, glad efter shoppingen

  
Puss på min fina Jeppe!!=)                                         Inne på Subway!!


Ha ha, pappa duschar!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0