-2,5kg på 3 veckor!!

Nu har jag hållt på att "banta" i 3 veckor och när jag vägde mig i morse så såg jag att jag totalt har gått ner 2,5kg. Wii, det känns underbart att kliva upp på vågen när den bara visar mindre och mindre. I tisdags när jag vägde mig var jag tvungen att kolla 2 gånger, trodde nämligen att den visade fel, men det gjorde den inte, yes!!=)
Får se hur det går nu under påskhelgen, man äter ju mycket då, jag är nöjd om vikten står stilla, bara jag inte går upp så är det lugnt.


Nu ska jag lägga mig under solariet(har lånat hem mammas och pappas) så att jag får lite färg på kroppen.
Sen är det gympa och fest som gäller i kväll!!=)








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0