Jobbat och tränat!!

Det gick lika bra på jobbet i dag, fick en massa gjort. Sov riktigt gott i natt, efter alla intryck på det nya jobbet och efter träningen. Det går jätte smidigt att köra till jobbet, hitintills har det inte varit någon kö, varken dit eller hem.
Direkt efter jobbet åkte jag och tränade, hade tänkt 2 pass men jag kände inte att jag orkade det, så jag åkte hem efter första passet i stället. Och nu sitter jag här framför datorn och äter mat, köttbullar och pasta.....mums!! Sen ska jag sätta mig framför tv:n och chilla lite(som Tobbe hade sagt, hehe=))

 


Bilder från jobbet, (tagna med mobilden) för er som undrar vad en tandtekniker sysslar med.=)



Just nu håller Jeppe och Tobbe på att koppla in tv:n i sovrummet, ska bli så skönt att kunna använda den igen. Speciellt när vi vill kolla på olika program.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Oooj det ser avancerat ut hihi.

2008-09-02 @ 20:47:07
URL: http://sandypaprika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0