Trött och hungrig!!!

Har duschat nu efter den svettiga träningen, sitter här och är jätte hungrig. Vet inte vad jag ska äta, har redan öppnat skafferiet, kylen och frysen men jag vet fortfarande inte vad jag ska äta.......ja ja, jag kommer nog på något snart. Till lunch i dag hade jag med mig en hemmalagad pastasallad med kräftstjärtar och ägg, super gott.
I morgon får det bli vila från tränadet, vill hellre gå på onsdagspasset, känns som det ger mer.
Nä, nu skriker min mage efter mat, måste äta nått nu.........




Min sallad såg ut ungefär så här. (Bilden är tagen från google.se)

Kommentarer
Postat av: Sandra

Jaaa faktiskt så gjorde han det! :) Hehe. Han hade nog iof hellre varit utan den, men när den väl hade kommit upp så var han nog ändå rätt nöjd ;)

Aaaah jag höll på att få spel på den där jäkla tanten bredvid/bakom/framför mig på träningen! Hon var på fel håll heeeela tiden. Suck! Såna borde stå för sig själv haha :P Men det är inte lätt, alla kan inte vara lika duktiga som oss ;) Hahaha.

2008-09-08 @ 20:56:43
URL: http://sandypaprika.blogg.se/
Postat av: Madde

Tack så jättemycket! Jag klarade de så nu har jag mitt körkort :) hihi

2008-09-09 @ 17:01:30
URL: http://maddedahlberg.blogg.se/
Postat av: Sandra

Ja, vi hade LÄTT kunnat leda passet!!! Eller inte.. :P

Haha ja akta dig så att inte du får henne ;)

Joo det var lättare när man kunde se dom bakifrån liksom. Då fick man rätt på vilken arm som skulle upp och åt vilket håll man skulle snurra å sånt.

Ja usch, vaderna e jobbiga där asså!! Kram

2008-09-09 @ 19:59:56
URL: http://sandypaprika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0