Träna!!

Kom hem för cirka en halv timme sedan, har fått i mig en banan, kan ju inte äta så mycket eftersom jag ska träna.
Jeppe kom nästan precis hem med vår nya bil, den är super fin.

I dag på jobbet kom en tandsköterska och en student in till labbet och vill ha tag på "Malin", dom behövde hjälp med färgtagning. Det var samma tandläkare som var nöjd med mina tidigare jobb sa han ville att "just jag" skulle komma in och ta färgprovet. Gud vad jag kände mig glad efter det, satt bara och log för mig själv, det såg nog lite dumt ut.....hehe!!=)

Kommentarer
Postat av: mamma

jag är så stolt över dig. Hoppas du får en lika trevlig dag imorgon på jobbet. Vi syns imorgon kväll. Sov gott

2008-09-24 @ 21:28:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0