Taco, singstar och buzz kväll!!

I går var vi hemma hos Anders och Catrin och åt taco och spelade singstar och buzz. Även Björn var där, tyvärr kunde Martina inte komma. När Catrin kom hem från att ha ridigt så hade hon en sprucken läpp, det såg läskigt ut och det rann blod från den vid flera tillfällen under kvällen.
Efter att vi ätit tacos så satte vi oss i tv:rummet och då plockades det fram godsaker, chips+dippa, naturgodis och en kaka. Jag var faktiskt duktig, åt bara några naturgodisbitar.
Catrin hade köpt ett nytt Singstar (Rock ballads) som vi var tvugna att prova, och jag och Catrin ägde ju över killarna så klart!!=) Men sen när vi gick över till Buzz, som handlade om filmfrågor så var det deras tur att briljera. Där hade vi ingen chans, men det var kul ändå. Vi spelade fram till 02.00, tiden går fort när man har kul. Därför sov vi extra länge i morse, vi gick upp kl:11.00, så himla skönt att sova ut.

Tack för ännu en minnesvärd kväll!!=)


Här kommer bilder från kvällen, och där blev flest på djuren som vanligt!!


Max tvättar Zingo.

Zingo tar över och tvättar Max.





Siri och Zingo.

Siri, Zingo och Myran.

Siri, Zingo, Max och Myran.

Siri, Zingo och Max.


Deras provisoriska tv-bänk var super snygg!!=)

Så här fin var Catrins spruckna läpp.

Här sjungs det Singstar.


I dag ska vi gå ut i trädgården och röja lite, vädret är ju jätte fint, tar bilder och lägger upp sen.

Kommentarer
Postat av: Catrin

Så fina mina missar! =) Tack själv för en trevlig kväll! =) Förresten min läpp såg RIKTIGT äcklig ut i morse.. tur du inte tog nån bild då... Anders kunde inte äta frukust med mig knappt för han tyckte det såg så äkligt ut... :(

2008-09-28 @ 20:03:06
URL: http://cathe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0