Snart en vecka avklarad på det nya jobbet!!

I dag gick det jätte bra på jobbet, hade super mycket att göra, hann med allt jag skulle. Fick följa med till en tandläkare i dag och kolla hur ett jobb jag hade gjort passade i patientens mun, tandläkaren och sköterskan tyckte att det såg jätte bra ut, även patienten var nöjd. Kände mig riktigt stolt och glad.
I morgon ska jag köpa med mig glass till jobbet, en annan ska baka en kaka, lite fredagsfika, mysigt!!=)

Lite bilder på det jobbet jag visade för tandläkaren.(Tyvärr inte så bra, tagna med mobilen)
Bild1                                                                                   Bild2
 
Bild1. Så här ser det ut när man lagt upp porslinsmassorna(Beiget och blått)
  Bild2. Sen när man brännt det i ugnen får tänderna rätt färg.


Sä här såg det ut i bettet, efter detta slipade jag in tänderna så att det passade perfekt i bettet och hade rätt form.


Ska snart hem till Erika, hon ska ha något säljparty, även martina ska dit, va kul. Synd bara att Catrin inte skulle dit, men vi ses ju i morgon, eller hur gumman!!=)

Kommentarer
Postat av: Catrin

Ja vi ses i morgon! SÅÅ SKÖÖNT att det löste sig! LOVE YOU hun! Du vet de! PUSS PUSS ses i morron!

2008-09-04 @ 19:41:59
URL: http://cathe.blogg.se/
Postat av: Sara <3

Ser lite komplicerat ut det där, för mig som knappt vet vad du jobbar med..! hehe.. Kramar

2008-09-04 @ 21:53:30
URL: http://saralofvendahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0