Snart dags att sova!!

E ter att vi var klara i trädgården i dag så bestämde vi oss för att åka till Media Markt och kolla på en torktumlare. Vi hittad en vi ville ha med dom hade tyvärr inga hemma, men dom hade betsällt nya som skulle komma in nästa vecka. Så vi får vänta tills dess, men det gör ju inte så mycket, vi har vatt utan så länge så några dagar till gör inget.

När vi kom hem från Media Markt så lagade vi mat, det blev kasslergryta med ris och en god sallad.
Klockan 19.00 var jag och tränade och när jag kom hem därifrån så åt vi lite kvällsmat, det blev mackor framför tv:n. Nu hade jag tänkt föna håret, inte skönt att gå och lägga sig med vått hår. Efter det blir det nog tv-tittande i sängen, är faktiskt ganska trött.

I morgon är det dags att jobba igen och direkt efter jobbet är det dans som gäller. Ska nog packa med mig träningskläder så att jag kan åka direkt till gympan, har inte bestämt mig, får se hur jag gör.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0