Min dag: shoppa, styrketräna, festa!!

Anders ringde innan och ville ha med sig Jeppe när han skulle åka till Helsingborg och då blir ju jag lämnad hemma ensam så jag ska "leka med Catrin", hihi!!=) Jeppe lämnar mig där när dom ska till Helsingborg och undertiden kommer vi åka till Center Syd, va kul!!

Och senare i dag vid halv 4-tiden ska jag följa med de rutinerade(Catrin och Martina) och "pumpa"!! Dom brukar styrketräna ihopa och eftersom det är lördag och jag inte har något för mig tänkte jag hänge med dom och prova.

Och i kväll är det party party som gäller. Jag, Catrin, Jenny och eventuellt Lotten om hon orkar(hon ska jobba) ska dra till Slagt, och shaka lite!! Jag längtar, det kommer bli skit kul=) Kom precis på att jag inte har kylt någor vin än, och batteriet till kameran är inte laddat, detta måste fixas nu........

Va ska ni göra i kväll, festa eller bara sitta hemma och mysa framför tv:n kanske??

Kommentarer
Postat av: Sandra

Aahh vad synd att jag inte ska till Slagt nu när du ska dit! Vi kan kanske sticka dit tillsammans en annan gång!? :)

Hoppas ni får kul ikväll! puss och kram

2008-09-13 @ 14:45:36
URL: http://sandypaprika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0