Malins egna recept!!

När jag kom hem från jobbet var det dags att laga mat, var suger på pesto så det blev en röra med penne-pasta, korv, bacon och pesto. Det är super enkelt att göra, först skivade jag upp korv och bacon i mindre bitar och sedan stekte jag dom, koka pasta och gjorde en vit grundsås där jag hällde i pesto. Sedan blandar jag allt detta i en skål, det blir supergott!!
Har precis plockat undan och satt ner i disken och klockan är snart 7, dagarna går så himla snabbt.

I morgon blir det träning igen, ett medel styrka pass som egentligen är ett intensiv-pass. Jag frågade nämnligen ledaren om det kanske inte var ett intensiv-pass istället för medel eftersom det var så himla jobbigt, och då sa hon:"Jo det stämmer men jag vill inte skriva det i schemat för då kanske ingen vågar komma".

Kommentarer
Postat av: Madde (betch)

tacktack :D

2008-09-10 @ 17:38:15
URL: http://maddedahlberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0