Fredag!!

Nu är det äntligen Fredag, gud va veckan har gått snabbt. Jag trivs verkligen jätte bra på jobbet, och alla är snälla mot mig!!=) På fredagar sluta vi halv 2, så himla skönt, det är därför jag är hemma så tidigt. I dag så hade Bodil med sig en äpplepaj och jag fixade glass, så det åt vi efter lunch i dag, mumsigt!!

Just nu är här två killar som fixar rören i vårt badrum, och efter det kan vi äntligen gjuta golvet. Hoppas allt går bra!

I kväll kommer Anders och Catrin hit, det var ett tag sedan vi sågs så det ska bli kul. Vi funderar på att bjuda på fondue, det var länge sedan vi åt det. Vi får se vad det blir, ska åka iväg och handla mat när Jeppe kommer hem från jobbet. Ska även städa lite, det måste man ju när man får fina gäster....hihi=)

Vi har många roliga minnen ihop!!


Bulgarien 2007

Bulgarien 2007

Bulgarien 2007

Midsommar 2007 i Kivik=)


Kräftskiva 2007

Kräftskiva 2008
 
Party Party

Nyår 2007

Nyår 2007

"Tokyo-kvällen" vi aldrig kommer glömma.=)


En helg i Glimminge.

En helg i Glimminge.


Kommentarer
Postat av: Sara <3

Vilket fint inlägg =) Det är tur att man har några solglimtar i sitt liv ;) vad skulle man gjort utan sina bästa vänner??! Ditt inlägg fick mig att tänka på de... Kramar!

2008-09-06 @ 13:53:40
URL: http://saralofvendahl.blogg.se/
Postat av: Catrin

Naaw Gumman vilka fina bilder! Vi har verkligen många fina minnen ihopa och jag hoppas på MÅNGA MÅNGA fler! Puss på dej min sötnos!

2008-09-06 @ 22:04:18
URL: http://cathe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0