Flytspacklat i badrummet!!

Det går framåt i badrummet just nu, i går klockan åtta på kvällen bestämde sig Jeppe för att gjuta golvet. Och i dag så har han flytspacklat ovanpå det han gjöt i går, han har även gjutit fall i duschen. Tidigast på söndag kan vi gjuta ner värmeslingorna och då ska det stå i några veckor innan vi kan kakla, gud vad jag längtar nu. Under tiden det torkar kan vi spackla och måla klart taket. Det ska bli skönt att slippa gå upp på ovanvåningen när man behöver gå på toa och framförallt skönt att slippa duscha där nere.


Här kommer lite bilder!!


Före gjutning



Gjutning av fall i duschen.



Flytspackling.

Kommentarer
Postat av: Catrin

Nä det va inte så farligt med min bil Anders har bara bytat båda fjädrarna bak, bytat stagen fram. Balanserat hjulen. Kollat bilen i datorn så det inte va några andra fel.. sen tvättade han den och tankade! Såå nuuu kan jag köra igen! =)

Och ni har flytspaklat ser jag.. najs.. där skulle jag vilja lägga mej i de.. =) ETT FINT Catrin tryck på golvet! Vad sägs?? Kommer gärna nu innan det torkar för mycket... =) Puuuss

2008-09-18 @ 21:02:45
URL: http://cathe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0