En bra start på dagen!!

Gick upp kl:08.30 i morse eftersom jag skulle sticka iväg och träna kl: 10.00. Mina föräldrar kunde inte följa med i dag, dom var på fest i går och sov över hos deras kompisar, så jag åkte in och tränade själv. Det var ett jätte roligt pass i dag, lite dans influerat, och superbra musik. Jag svettades så att det skvätte av mig, så himla skönt att ge gärnet.

När jag kom hem från träningen hade Jeppe åkt iväg för att handla något till badrummet. Jag åt frukost och sen tog jag en skön dusch. Den känsla jag har i kroppen just nu är underbar, jag gick upp tidigt och tränade, blev jätte pigg, duschade, fönat håret och gjort mig lite fin(kände för det i dag). Det är verkligen en bra start på dagen.

Nu hade jag tänkt byta sängkläderna och städa lite, vilken underbar lördag, med underbart väder och mitt humör är på topp; kan det bli bättre?!?♥.


Någon annan som också vaknat på rätt sida och bara är så himla glad som jag är just nu??=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0