Dags för dagens motion!!

Hade jätte svårt för att somna i går kväll, men jag får ju skylla mig själv, eftersom jag sov mitt på dagen. Sitter just nu och äter lite yoghurt, och klockan 10.00 är det dags för dagens träningpass, ett medelpass på friskishuset i lund.
Direkt efter passet ska vi åka till djuraffären och köpa mer torrfoder till våra små prinskorvar, det är snart slut. Sen ska jag åka hem och duscha, därefter ska vi åka och kolla på bilen igen. Jeppe gillar den jätte mycket, och det kommer säkert jag också göra.

När vi kommer hem från det ska jag försöka övertyga Jeppe om att sätta upp en tavla och hänga köksbordslampan rätt. Har velat sätta upp en tavla i hallen länge nu, men det har bara inte blivit av och lampan i köket hänger verkligen fel så det måste fixas. Den hänger just nu över en av stolarna , och att sätta upp en krok och flytta den är ju inte så jobbigt, men det har bara inte blivit av. VI har köpt hem krok, så det enda som behövs nu är att göra det. Får se ifall jag lyckas övertala honom, annars kanske jag ska göra ett försök........he he, undra hur det skulle bli?!?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0