"Bra jobbat Malin!!"

Det gick jätte bra på jobbet i dag igen, och dagen gick fort som vanligt!! Mats(chefen för min avdelning) är fortfarande sjuk, var inte på jobbet tors, fre förra veckan och i går och i dag, så vi(jag och Fahime) har fått klara oss själva. Han kommer förhoppningsvis tillbaka i morgon, håller tummarna för det.
I dag så kom en tandläkare in till oss, han jobbar på kliniken som ligger intill labbet och berömde ett jobb han hade fått. Det ver en tre-ledare som jag hade gjort, han var så nöjd, han sa att den passade perfekt och att han knappt behövde slipa in den(att slipa in göra man nästan alltid). Chefen var självklart med och hörde allt, så efter att tandläkaren hade gått gick han fram till mig och klappade mig på axlen och sa "Bra jobbat Malin!!" Han bad även tandläkaren att framöver skriva "skall göras av Malin", på rekvisionerna, he he, lite kul tyckte jag, får se ifall han gör det!!


Jag trivs jätte bra med mitt jobb, det är så kul!!=)




Detta stod på en rekvision, denna tandläkare ville prova mig, hoppas han blir nöjd!!
Jag har fyllt i för att det ska synas tydligare, he he!!=)

Kommentarer
Postat av: Sara <3

Vad skoj att allt går bra på jobbet! det är ju det du har "jobbat" för så skulle de gå dåligt, är det inte rättvist! hehe.. kramar

2008-09-16 @ 21:02:31
URL: http://saralofvendahl.blogg.se/
Postat av: Lina

vad roligt att det går så bra för dig.. skönt att få jjobb direkt efter examen! =) Kram

2008-09-17 @ 14:30:28
URL: http://linapersson86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0