Uppe tidigt en lördag!!

Gick upp för en lite stund sedan, måste ju få i mig lite frukost innan jag åker och tränar. Sitter just nu och äter yoghurt, kan inte äta något för mättande om jag ska träna 1 1/2 timme senare. Efter gympan ska vi åka och köp fix, fog och lister sen är allt förberett inför kaklingen i badrummet. Eftersom vi ska bort i kväll börjar han förmodligen inte förrän i morgon, han sa det i går i alla fall. Men man vet aldrig med Jeppe, ena dagen är allt piss och andra dagen är allt super. Ena dagen pallar han inte jobba här hemma och andra dagen kan han inte sitta still. Så det är verkligen från dag till dag som vi bestämmer saker här hemma, he he=). Dom som känner honom vet vad jag menar....=)=)=)

Kommentarer
Postat av: Catrin

VI bestämmer?? Du menar väl att Jeppe bestämmer när han orkar gör saker och ting! =)

2008-10-04 @ 14:39:00
URL: http://cathe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0