Myskväll med Tobbe och Lotten!!

När jag kom hem från jobbet i dag så lagde jag mat, det blev fisk och potatis. Och efter det så ringde Tobbe och undrade ifall han och Lotten kunde komma hit. Och det var ju klart att dom kunde, alltid kul att träffa dom. Vi snackade en massa om nyår, dom ska nämligen också komma då, det kommer bli skit kul, längtar jätte mycket nu!=) Dom har nästan precis stuckit hem och nu är klockan mycket så det är dags att gå och lägga sig.


Jag och söta Lotten=)
(bild från kräftskivan hos Anders och Catrin)




När jag borstade tänderna ville Måns gärna hålla mig sällskap, han gillar att titta på rinnande vatten. Var tvungen att ta kort på honom, han var bara för söt när han satt och drack ut vattenstrålen.





Han drack direkt ur vattenstrålen. Kolla den förstorade bilden i vänstra hörnet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0