Min måndag!!

Jobbade mellan 08.00-17.00, var hemma vid halv 6. Skulle egentligen åkt och tränat men jag ville hellre vara hemma och hålla Jeppe sällskap när han fortsatte med kaklingen i badrummet.
Det första jag gjorde när jag kom hem var att börja laga mat, i dag blev det ungspankaka med bacon i, med andra ord fläskpankaka. Undertiden den stod i ugnen så tränade jag på min Orbitrek. Lyfte upp den från nedanvåningen och ställde den utanför badrummet så att jag kunde se och snacka med Jeppe undertiden. Höll på i en halvtimme och fy fan va svettig jag blev, och mjölksyran i låren var inte att skoja med. Efter det blev det streaching och sen åt vi den goda fläskapankan som hade stått och gottat till sig lite.
När vi hade ätit klart gjorde jag iordning lunchlådor med den som blev över+ att jag gjorde varsin sallad som vi kan ha med oss i morgon. Har nästan precis kommit ut ur duschen, och nu är det dags att kolla på tv.


Jeppe håller fortfarande på i badrummet, han är jätte duktig och det blir super fint!!


Så här ser badrummet ut just nu!!

Kommentarer
Postat av: Catrin

Hihi va kul det måste sett ut när du ståt där utanför och tränat och kollat in i badrummet.. HAHAHA! ingen bild?? =) Va fint det blir i badrummet! puuuss

2008-10-06 @ 20:40:43
URL: http://cathe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0