"Mamma Mia & ABBA"- gympapass!!



S
nart är det dags att gympa, vi ska provet ett annat pass i dag. Friskis & Svettis sätter ihop extra pass vid olika tillfällen, bla till förmån för Rosa bandet. Så i dag ska vi gå på ett "Mamma Mia & ABBA"- gympapass. Det är 75min långt och kommer säkert bli jätte kul. Jag och min mamma hade tänkt ha någon ABBA låt till vårt egna gympapass, så vi ska kolla vilka rörelser dom gör till låtarna.



Om det är någon annan som är intresserad av att prova detta pass så finns info nedan:


25/10 "Mamma Mia & lite ABBA" kl 11:00 i Löddeköpinge, Tolvåkershallen
Ni bjuds på ett 75 minuter långt jympapass med härlig musik av ABBA.


 

Kommentarer
Postat av: Lina heter jag!

ja du hittar nog ngt fint åt den lilla damen! :) hoppas passet gick bra- låter rikitgt roligt, särskilt när det är abba hits! min träning gick skit skit skit meeeeen så är det ibland! :) ha en trevlig lördag kväll!!!

2008-10-25 @ 17:16:12
URL: http://arnebollar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0