Malin tycker till om Idol!!=)

Har kollat på Idol i kväll, och det var verkligen rätt person som åkte ut. Jag tyckte att Yazmina var jätte dålig i kväll och även förra veckan, så det var hennes tur att åka i dag.
Bäst i kväll var Alice och Annna, och även Kevin. Han var tyvärr inte lika bra som har har varit, men han är fortfarande min favorit.
Alla andra framträdanden i kväll var intetsägande tycker jag.




Yazmina i tårar Foto: Daniel Ohlson/TV4

Yazmina
Alice Svensson. Foto: Daniel Ohlsson/TV4  Foto: DANIEL OHLSSON
Alice                                          Anna
Kevin Borg. Foto: Daniel Ohlsson/TV4
Min favorit Kevin!!=)

Kommentarer
Postat av: Catrin

Jo Anna och Alice är oxå bra men Kevin är bäst! =)

Johan Palm fattar jag inte ens hur man kan tycka om!

Men men alla har olika smak SOM TUR ÄR! =)

PUUUSSSA PÅ DEJ!

2008-10-18 @ 16:07:51
URL: http://cathe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0