Köpt torktumlare!!

Var hemma från jobbet lite efter två, och då satte jag igång dickamskinen och en tvätt, därefter gick jag och la mig. Är alltid så trött på fredag, och det är skönt att vila lite mitt på dagen annars somnar jag så tidigt på kvällen, och det vill man ju inte på fredagar.
Vid halv fem kom Jeppe hem och då målade han det sista tätskiktet i badrummet och därefter åkte vi först till Madia markt och hämtade torktumlaren vi hade beställt, och sen till Willys i Löddeköpinge och handlade mat. Köpte bla fläskfié som vi åt i dag tillsammans med kroketter, bearneissås och en god sallad.

I morgon klockan 10.00 ska jag åka iväg och träna i Lund, och sen på kvällen ska vi hem till Jeppes föräldrar och äta mat. Tobbe och Lotten ska också dit, det kommer bli trevligt. Ska ta med mig frisörväskan, dags att klippa Christina(Jeppes mamma), det var länge sedan jag gjorde det, och håret har verkligen vuxit jätte mycket.




I morgon eller på Söndag ska Jeppe börja kakla badrummet, det känns lite overkligt att det snart är dags, vi som väntat så länge.


Så här ser badrummet ut just nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0