Jobbat, tränat och lagat mat!!

Har inte hunnit sitta ner i dag förrän nu, har haft fullt upp hela dagen.
Efter jobbet åkte jag hem och bytade om, åkte sen till mamma och pappa för att hämta mamma, hon och jag skulle träna tillsammans. När jag var där passade jag även på att kolla hur det gick för Jeppe och hans jobbarkompis Roger när dom la golvet i mina föräldrars vardagsrum. Dom är jätte duktiga, jobbar snabbt och det bli kanon bra också!!
När jag kom hem från träningen fixade jag mat till oss+ att jag gjorde varsin lunchlåda till i morgon. Efter att jag ätit gick jag och duchade och nu sitter jag här. Är lagom trött, ska nog gå och lägga mig snart.




Morgondagens lunchlåda.

Kommentarer
Postat av: Sara <3

Guud vad det såg gott ut! Är det räkor, eller kräftstjärtar??!! Mums.. Kram

2008-10-14 @ 14:02:04
URL: http://saralofvendahl.blogg.se/
Postat av: Sandra

Jag skulle vilja ha lite liknande din lugg typ.. ungefär haha. Jag har alltid skitsvårt att förklara mina bilder jag har i huvudet :P

2008-10-14 @ 16:18:45
URL: http://sandypaprika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0