Gårdagen!!

Jobbade till halv 2 i går, därefter körde jag till Ica och handlade mat inför kvällen. Anders och Catrin skulle nämligen komma hem till oss och då får man ju bjuda på något gott. I går lagade jag mexikansk kycklingpaj med jallapenos, det är super gott.
Jeppe fogade väggarna i går, och det tog lite längre tid än väntat så vi fick skjuta upp maten en timme, men det löste sig eftersom jag gav "de hungriga" salta pinnare som försvann i ett nafs=).

Efter maten så var det dags att kolla på Idol, och jag var väldigt besviken på startfältet. Det var inte alls lika bra som det har varit de tidigare åren. Och den nya programladeren Katrin Shulman, va fan höll hon på med. Hon sa "Han är väll lite bögig" om Jesper som åkte ut. Så säger man väll inte.......riktigt illa, hoppas hon får sparken.




Så här ser det ut efter fogningen!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0