Det syns i ansiktet!!!=)

För ca ett år sedan fick jag maginfluensa och det var startskottet för mig att börja gå ner i vikt. I börjar rasade vikten ganska snabbt men plötsligt bara stannade den och stod kvar på samma vikt väldigt länge. Därefter han jag gått upp och ner ca 5 kg men i dag så har jag gått ner sammalagt 10kg sen jag började för ca ett år sedan. Just nu känns allting jätte bra, mitt sockersug är helt borta, jag tränar så mycket jag orkar och hinner mer och vågen visar mindre och mindre. Om jag fortsätter så här så är jag helt övertygad om att jag kommer lyckas, Egentligen vill jag gå ner 10kg till men 5-6kg skulle jag också bli nöjd med. Det viktiga är ju att man mår bra och trivs med sig själv och inte vad vågen visar.!!


Bild1                                                                                  Bild2:

 
Bild 1: Jag 10 kg tyngre, ca 1 år sedan. Bild 2: Efter maginfluensan, då jag tappade 4kg på bara ca en vecka.



 
Jag i dag, 10kg lättare.!!=)


Kommentarer
Postat av: Sandra

Ja, absolut, nästa helg låter hur bra som helst! :D

Guuud vilken skillnad på bilderna, du är ju hur duktig som helst!!! Du behöver inte gå ner mer hihi. Puss

2008-10-30 @ 08:02:18
URL: http://sandypaprika.blogg.se/
Postat av: Lina

Oj, vilken skillnad! Du ser toppen ut! =) Bilder kommer kanske nästa vecka! =) Håll ut =) Puss

2008-10-30 @ 09:05:05
URL: http://linapersson86.blogg.se/
Postat av: ♥ Sara ♥

Guuud vilken skillnad! Har du varit "stor" innan?! hmm.. har alltid sett dig som smal! Kämpa på!! hihi! Hoppas att jag får skriva ett sådant inlägg som dig snart :o) Jag har osså snart gått ner tio.. Men inte än! hehe..



Vi kanske ska till slagt på fredag! Kram

2008-10-30 @ 09:33:12
URL: http://saralofvendahl.blogg.se/
Postat av: Kikki

Jätte stor skillnad, man ser speciellt på hakan och runt ögonen Du é duktig du! Jätte strongt!

2008-10-30 @ 10:28:05
URL: http://www.theotilda.blogg.e

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0