Snart helg!!

Snart är det äntligen helg igen, så himla skönt!! I morgon efter jobbet ska jag hämta Sandra sen ska vi åka till Nova och se ifall vi hittar en klänning till mig. Och sen på kvällen ska hon och Daniel komma hem till oss och äta middag och förhoppningsvis kolla på Idol. Om vi tjejer får bestämma så blir det ju Idol!!=) Vi hade tänkt bjuda på hemmalagad pizza så i dag har jag förberett och gjort pizzasalladen, den blir ju godare ifall den får stå och gotta till sig.
Och på lördag så ska vi gå på bio med Tobbe och Lotten, det blir även en mysig middag, ev på restaurang. Som ni kan förstå så längtar jag till helgen nu, bara en massa kul planerat.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Wiiie ska bli rooooligt! :) Vi ska nog lyckas hitta någon snygg outfit till dig i morgon ;) Puss

2008-11-06 @ 21:00:47
URL: http://sandypaprika.blogg.se/
Postat av: Lina

Jaa visst gör jag ?=) André såg inte det lika tydligt mutter H så mys ikväll och vi ses nästa helg!! Pusss!

2008-11-07 @ 17:31:26
URL: http://arnebollar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0