Sandras 20-års fest!!

Ja, då var det dags att blogga om gårdagens partaj, vi hade verkligen jätte kul både jag och Jeppe. Alla var väldigt lätta att prata med och det var en härlig stämning under hela kvällen.

Festen började klockan 19.00 men jag och Jeppe var där redan 18.00 för jag skulle hjälpa Sandra med hennes hår. Jeppe fick därmed automatiskt hjälpa till med maten, så duktiga dom var Jeppe och Daniel, vi behövde inte göra något, hihi!!=) Sen klockan 19.00 dök dom andra upp och då hälsade Sandra oss välkommna och det bjöds på välkomstdrink.

Efter lite mingel var det dags att sätta sig och äta och Sandra hade gjort en fin bordsplacering. Jag fick helt klart den bästa platsen, jag satt mellan Daniel och Bagaren, kunde inte bli bättre=). Dom bjöd på tacos och det var lika gott som det alltid är. Daniel hade gjort hemmalagde turkiskpeppar som var en succé, den tog slut ganska snabbt.

Efter middagen plockades Sing Star fram vilket var till allas glädje, det är ett säkert kort för en lyckad kväll. Sen var det dags att plocka fram tårtorna och sjunga för födelsedagsbarnet. Jag hjälpte Daniel att dekoreda tårtorna med ljus, det var nog tur att jag assisterade honom, för när han skulle trycka ner ett ljus så tyckte han det nästan genom hela tårtan. Så han fick plocka upp en med hjälp av en sax, hehe, det var roligt. Det var prinsesstårta dom djöd på, super gott, en av mina favortiter!!
 
Efter det fortsattes det med Sing Star såklart, några spelade 4 i rad och några lekte med kondomer, hihi!!! Det var en riktigt lyckad kväll, trevligt folk, god mat och ett jävla håll i gång. Vi hade en himla tur när det var dags att åka hem, fick skjuts av Bagaren och Elli hem, tusen tack, det var jätte snällt!! Under kvällen hade jag fått i mig lite väl mycket så när vi kom hem så kom Ullrik på besök. Men men, i dag mår jag bra och kvällen var lyckad. Tack Sandra och Daniel för en underbar kväll!!=)



Tog jätte många bilder, här kommer några av dom!!
 







 

 
































Kommentarer
Postat av: Lina

Jaså kom ullrik? stackare...usch usch men skönt du mår bättre idag! vad kul det var igår! :) Pusss

2008-11-16 @ 14:11:35
URL: http://arnebollar.blogg.se/
Postat av: Lina

Åååå då får du lägga upp dem på facebook så man kan "sno" dem =) Hur ser veckan ut? Pusssss

2008-11-16 @ 21:20:20
Postat av: Sandra

Det känns ungefär samma, men mår iaf inte illa som jag gjorde innan idag.. Du är inte bakis längre!? ;) Hehe. Tror inte de blir någon dans för mig i morgon tyvärr :( Puss puss

2008-11-16 @ 21:27:20
URL: http://sandypaprika.blogg.se/
Postat av: Sara Löfvendahl <3

Guuud vad många bilder! Men skit skoj att titta på :o) Verkade ju bli en super bra fest!! =) Kramar

2008-11-17 @ 09:45:05
URL: http://saralofvendahl.blogg.se/
Postat av: Anna o Amanda=)

där e ju daniel o ola=) hälsa dem..

2008-12-01 @ 13:12:59
URL: http://underbaralivet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0