Bio!!

Sov länge i dag, var jätte trött i morse, gick upp vid 10-tiden. Sen klocken 11.00 så hämtade mamma mig, vi skulle åka iväg och träna, vi gick på det roliga danspasset vi brukar gå på, på måndagar. Och efter träningen åkte vi hem till mig och duschade och gjorde vid oss, sen åkte vi och hämtade pappa och åkte till Jessica och kollade på hennes fina lägenhet. Den var verkligen super mysigt, lite gammalt stuk med högt i tak. Och nu har vi precis kommit hem därifrån och om ca en timme kommer Tobbe och Lotten hit. Vi ska käka tacos och sen ska vi åka till Lund och kolla på bio, i kväll blir det den nya bondfilmen, hoppas den är bra!!=) Så min dag har varit och kommer fortsätta vara fullbokad. Kommer nog va jätte trött i morgon, men då kan jag ju sova länge.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Haha ja antagligen! Jag vet inte, har inte träffat honom än, men nåt har han säkert fått :P Ha så kul ikväll!! puss

2008-11-08 @ 17:20:47
URL: http://sandypaprika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0