Ännu en fullbokad helg avklarad!!

Orkade inte blogga i går som ni kanske märkte, var så himla trött efter kursen. Somnade halv 9 i går så jag fick verkligen sovit mina timmar i natt, 11 timmar blev det. Och i dag slutade vi kursen lite tidigare än planerat, och det var inte alls fel, skönt att komma köra hem när det fortfarande är ljust ute.
Känns inte riktigt som att det har varit helg eftersom jag har vatt iväg på kurs, men det är ju ett val som jag gjort och det har vatt väldigt kul och lärorikt. Om två veckor kommer fortsättningen på kursen sen är jag färdigutbildad gympaledare.

När jag kom hem var jag bara tvungen att gå ut med kameran en liten stund, jag var så sur för att jag inte hade möjligheten att göra det i går. Det var ju så himla fint väder och det är underbart att se snön. Katterna höll mig sällskap så det blev mest bilder på dom som vanligt!!=)







Kommentarer
Postat av: Lina P

Gulligt :) Jag hoppas det hjälper! Sleep tighty!

2008-11-24 @ 22:16:16
URL: http://arnebollar.blogg.se/
Postat av: Anonym

Nee du, det visste jag inte (att du kan åka snowboard oxå)! Imponerande!

2008-11-25 @ 14:53:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0