Underbart väder och träning!!

I går var vi med Anders och Catrin hela dagen......kul kul. Jag och Catrin shoppade och killarna jobbade, precis som det ska va......eller hur Catrin!!=) Efter shoppingen var vi alla svin hungriga så vi lagade lite mat.......eller kanske inte lite, snarare mycket. Vi grillade lax och skivade potatis och morötter som vi värmde i ugnen. Och till den gjorde vi en fetaostsallad och en kall fisksås. Den riktig lördags måltid. Sen kollade vi på Eurovision song contest, vilket var en besvikelse......fattar inte att Sverige kunde få så lite poäng.......riktigt illa. Jag somnade under tiden dom gav ut poängen och vaknade när ryssland korades som vinnare. Kommer inte ens ihåg hur låten gick, då måste den vatt dålig. Hoppas det går bättre för Sverige nästa år.

I dag gick vi upp tidigt, lite innan 9. Jag städade/tvättade först sen lade jag mig lite i solen. Helt underbart var det. Sen kl: 14.00 var vi bjudna hem till min mormor och morfar på middag(Mors dag). Och nu har vi kommit hem därifrån och snart är det dags för träning, sticker om en halvtimme!!

Och i fredags var det ju party party........förfest hos Elin och sen slagt. Det var super kul!!! Här kommer lite bilder från i fredags!!



       

   

image591


image592




image531


Kommentarer
Postat av: Catrin

Du la oxå ut dom värsta bilderna på mig! USCH....

2008-05-26 @ 10:17:02
URL: http://cathe.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0