Onyttig dag!!

Efter den onyttiga hamburgartallriken blev jag självklart sugen på nått sött, så jag lagade en kladdkaka. Blev tyvärr inte lika kladdig som den brukar, och jag mådde illa efter att ha ätit en bit av den. Har inte ätit något annat sedan den, förrän nu då jag äter något mer nyttigt, ett äpple.

       
image483


Har verkligen inte gjort många knop i dag, det ända som är värt att nämna är att jag har bytat sängkläderna i vår säng.
Har precis duschat och ser fram emot att lägga mig fräsh i nytvättade sängkläder. En känsla man inte har ofta, men den är underbar.

 
FÖRE:             EFTER:

I morgon ska vi vara duktigare, ska åka till IKEA och OPTIMERA och handla saker till huset+ att Jeppe ska ta tag i hallen och jag ska plugga.....måste verkligen.

Kommentarer
Postat av: Majsan

mmm vad gott det såg ut med kladdekaka,=)

Kram!

2008-05-02 @ 17:34:47
URL: http://majsan86.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0