Den värsta dagen är över!!

I går var den dag som jag verkligen inte har sett fram emot, vi skulle redovisa vårt examensarbete. Inte bara inför vår klass utan för två andra klasser och 5 lärare. Enligt schemat skulle jag och Marie redovisa kl:13.00, direkt efter lunch. Men för som som skulle redovisa innan lunch så blev det klydd med datorn, och i stället fick vi göra vår redovisning innan lunch, vilket jag tyckte passade mycket bättre. Och själv redovisningen gick jätte bra, och en av mina klasskompisar sa att man verkligen inte kunde se eller höra att jag var nervös, trots att hon visste det. Och det är ju verkligen bra, det är det jag strävar efter, att vara nervös inför en sådan grej kommer ju aldrig att försvinna med att se nervös ut kan man ju alltid jobba med. Och det verkar som jag lyckades i går......yey!!!=) Och alla frågor vi fick kunde vi svara på, det kändes jätte bra.
Efter lunchen var det dags för oss att opponera på ett annat examensarbete och även det gick kanon bra. En av vår lärare kom fram till oss direkt efteråt och berömde oss, hon sa att det var en jätte bra opposition, med interresanta diskussioner, som verkligen gav något. Och att vi hade ett bra och strukturerat upplägg. Snacka om att man var nöjd efter det. Det kunde inte bli bättre!!
När alla hade redovisat var klockan halv 5, det tog verkligen hela dagen, började klockan kvart över åtta, och det var bara 6 arbeten som skulle redovisas. Efter detta så stack vi alla i klassen till systemet, det var dags att fira. Vi köpte med oss lite gott, och vi gick inom Burger King,alla var jätte hungriga. Sen begav vi oss till en park(Margistratsparken tror jag att den hette, är osäker) och satte oss i solen och firade. Detta var nog den dagen som dom flesta i klassen hade fasat mest för, till och med tentan känns mindre jobbig. Det är bara så skönt att den dagen är över. I parken satt självklart en massa andra människor, som njöt av det underbara vädret. Vi hade riktigt mysigt tillsammas, det kanske blev lite fnittrigt ett tag, men det gick över. Visste inte hur länge vi skulle stanna, men vi gick inte förrän vi alla hade börjat frysa, gick därifrån vi halv 10. Och snälla Jeppe hämtade mig i Lund och vi var hemma vid halv 11. Och då var huvudvärken obeskrivlig. Men den värsta och mest lättande dagen i mitt liv var äntligen över.




Tack alla i klassen för en underbar stund i parken!!♥






Det kanske kommer in lite bilder från dagen, tog några med mobilen. Ska försöka lägga in dom på datorn, har
aldrig gjort det, får se ifall jag lyckas.





image531



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0