Symaskinen har varit framme!!

I går och i dag har jag sytt fast resårband på en skjorta. Den var rak i modellen innan, man jag ville ha en mer markerad midja så jag sydde fast elastiskt resårband på baksidan och under bysten. Det blev helt okej.
Ska nog göra det på två andra tröjor också, jag använder dom aldrig för att jag tycker att dom känns för mycket "over-size". På en av dom har jag nålat fast resårbandet så jag kan se hur det kommer bli. Orkar inte sy mer i dag, men i morgon åker symaskinen fram igen.






Syns dåligt på bilden, men i nivå med den sista knappen på både höger och vänster sida har jag sytt fast ett resårband.



Har nålat fast resårbandet på en av de andra tröjorna, ska sy fast det i morgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0