Sola, duscha, middag!!

Gick upp vid 10 tiden i dag, åt lite frukost och gick ut och lade mig i solen. Det är riktigt skönt i dag för att det fläktar, så slipper man bli FÖR varm.
Vid 3 tiden måste jag duscha och göra mig i ordning, vi i klassen ska nämnligen ut och äta middag med våra lärare. Halv 6 ska vi träffas på skolan och då ska jag förhoppningsvis också ha med mig kalendrarna som vi ska ge till lärarna. Från de bilder jag tog i fredags(lärarmiddagen) skickade jag in 12 bilder för att göra varsin kalender till lärarna. Dom skulle gå att hämtas ut i går men dom hade inte kommit till butiken då. Så jag får hålla tummarna på att dom är klara i dag, annars blir det lite kris. I värsta fall får vi ge kalendrarna till dom i kyrkan på torsdag.


Tillbaka till solan nu!!!




Bild tagen med mobilen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0