Shopping-dag med Catrin!!

Träffade Catrin på Center Syd vid 11-tiden, hon var faktiskt ledig i dag för en gångs skull. Vi kände för att göra av med lite pangar i dag, ialla fall Catrin.....he he!!=) Jag köpte en jätte fin väska, jag har letat efter en ljusbrun länge nu, så jag blev jätte glad när jag hittade den. När jag skulle betala tog jag upp min nuvarande väska, som är ett loppisfynd för 5:-, och denna tycket hon var jätte fin. Hon undrade var jag hade köpt den och sa att det var ett jätte fint märke. Lite kul, jag hade ingen aning om vad det var för märke när jag köpte den, jag köpte bara den för att jag tyckte den va fin.
Jag hittade även en fin vit klänning och en rosa pyjamasLindex, men det ska min mamma handla hem, hon jobbar där. 


Dagens köp:



Loppis-väskan


I kväll ska vi, (jag, Jeppe, Anders och Catrin) kolla på bio. Anders och Jeppe ska se nya "Indiana Jones" och jag och Catrin ska se "What happens in Vegas". Efter det ska vi åka hem till dom och äta mat och mysa som vi alltid gör!!!!=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0