Mardröm!!

Vaknade precis ur världens mardröm, jag var KIDNAPPAD. Usch det var hemskt. Denna person som hade kidnappat mig ville att jag skulle vara som en i deras familj och låtsas att jag var en av hans barn. Jag fick följa med när dom hittade på saker, och varje gång försökte jag berätta för någon att jag var kidnappad, men han som hade kidnappat mig lyckades komma undan hela tiden, han hade an dålig ursäkt var enda gång.  Jag försökte få tag i telefoner så att jag kunde ringa, jag försökte be andra ringa men jag lyckades aldrig.
Som tur var ringde Jeppe och väckte mig mitt i drömmen, och det var riktigt skönt, ville verkligen inte vara kvar i drömmen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0