Jag ska få lära mig hur man tar bra bilder!!

En av min mormor och morfars kompisar är fotograf och har åkte runt i världen och tagit bilder. Och eftersom jag vill lära mig att ta bra bilder tyckte jag att det skulle vara kul om han kunde dela med sig av sina kunskaper till mig. Jag berättade detta för momor när dom var här innan i dag och blev klippta, hon tyckte att det var en utmärkt idé. Och nu har hon fixat så att vi ska åka hem till honom på tisdag nästa vecka.......gud vad spännade, tänk vad mycket jag kan lära mig. När min pappa hade berättat för honom vilken kamera jag har,sa han bara GRATTIS, det är en jätte bra kamera. Det tyckte jag var jätte kul, jag hoppas verkligen att i framtiden när jag har lärt mig alla funktioner kan utnyttja den till max och ta jätte fina bilder. Jag vet redan vad jag ska önska mig i julklapp, ett stativ, en blixt, och ev. ett nytt objektiv.  Tänk att det kan vara så kul att ta kort, det är nog många av mina vänner som tycker jag är konstig som alltid ska ha med min kamera och ta en massa bilder. Men men, dom får tycka vad dom vill, dom flesta är rätt så vana vid detta laget så dom bryr sig nog inte......tror jag ialla fall.



Älskar min nya kamera!!!

Kommentarer
Postat av: catrin

LOL =)

2008-06-25 @ 20:39:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0