Hårförlängning!!

Nu har jag äntligen fått mitt fina hår från Beauty Online, det är super snyggt och mycket längre än vad jag hade förväntat mig. Men längden blir nog lagom när jag lockat det, vilket jag förmodligen kommer gör mest.
Det är 100% äkta Remy hår, och med Remy  menas att hårstråna ligger på rätt håll, med roten uppåt. Jag valde att köpa Clip-on´s tycket att det lät smidigare, eftersom man kan stätta på det och plocka av det samma dag. Där fanns andra varianter där man limmade, eller färst med en maskin.
Det var erbjudande när jag beställde så det kostade bara med frakt och extra clips 1133:-. Det tyckte jag var ett jätte bra pris, för på många andra sidor där dom säljer samma längde, färg och med clips kostar håret ca 1800:- utan frakt.

Jag var självklart tvungen att prova det direkt, och det var verkligen smidigt. Det tog bara några minuter, satte inte i allt hår, men det såg bra ut ändå.









FÖRE:


EFTER:




Kommentarer
Postat av: Catrin

Så snygg du är ... Riktigt Pamela juuu ... ;)

2008-06-09 @ 20:11:00
URL: http://cathe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0