Underbart väder!!

När vi vaknade i morse upptäckte vi att det var kanon väder. Vi hade egentligen planerat att åka till Nova och kolla lite i affärerna, dom har ju rea. Men eftersom det var så fint väder så kände vi att vi ville va hemma istället. Så efter frukosten lade vi oss och solade lite på vårt nya fina trädeck, men bara efter ett tag fick vi båda panik, det var helt för varmt. Hade vi haft en pool hade man ju kunnat svalka av sig emellan, men en pool har vi ju inte. Så vi åkte till Nova i alla fall. Jeppe köpte 2 t-skirts, ett par shorts och en tjockare tröja, jag hittade tyvärr ingenting.
När vi kom hem från Nova åt vi rester från i går, tacos, sen gick jag ut och la mig i solen igen.

Ska snart sticka in till Lund, ska hämta mina föräldrar på stationen, dom har vatt i Frankrike. Sen ska vi åka direkt och gympa, det är utegympa på Bollhuset, förmodligen jätte varmt.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0