Tjejkväll med övernattning!!

Har precis ätit hemmalagad dinkelpizza, super gott. Jeppes kompis Landen ska sova över hos oss i natt, dom + 2 andra ska upp tidigt i morgon, dom ska nämnligen paddla kanot till på söndag. Och då ska jag, Catrin och Martina passa på att ha en riktig tjejkväll med övernattning. Vi ska ses hemma hos Catrin klockan 14.30, och då kommer det bli matlagning, mys, tjejsnack och filmtittande. Min bror har fixat 3 filmer till oss, 27 dresses, Fool´s gold och Superhero movie. Jag ska snart gå och lägga lite vin på kylning som jag ska ha med mig i morgon........oooooo jag längtar så!!!=) 









Kommentarer
Postat av: catrin

Jag längtar oxå... :) Mys Mys!

2008-07-11 @ 21:13:50
URL: http://cathe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0