Grattis!!, brossan har fyllt 24år!!

I går var vi hemma hos mamma och pappa och firade brossan som fyllde 24år. Han har för lite lägenhet, därför var vi hemma hon våra föräldrar. Vi åt grillad kycking, fläskfilé, korv och till det hade vi pastasallad, kroketter, pizza sallad och vanlig sallad. Och till efterrätt åt vi chokladpudding men citronformage och hallon. det var riktigt gott!! Självklart hade jag med mig kameran som användes flitigt!!




Peter & Andreas var varma så dom badade lite.


Pappa spänner sig.=)


Tobbe Tobias.


Brossan, jag och Tobbe.


Mats & mamma.


Me in action.


Ninja-killarna.

 
LOL.=)


Tobbe & jag.


Födelsedagsbarnet!!


Mats, jeppe & mamma.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du skulle inte ta med dubbelhakorna lovade du.



mvh Fantomen



2008-07-28 @ 17:53:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0