Varför?

Ja, då lyckades jag förstöra ännu en kväll, drack så in i helvete att jag inte ens kunde följa med ut. Jag som hade sett fram emot enna kväll så länge....så klantade jag till det. FÖRLÅT alla!! Spydde när jag kom hem, pinsamt tidigt klockan tolv. Har spytt tre gånger i dag.......fy fan vad jag hatar att spy. Klantade mig rejält när jag skulle göra mig av med spyorna från igår. Tänkte att jag skulle skölja av spannen(spackelspannen) i badkaret, och dum som jag var så hällde jag ut allt i badkaret. Det skulle jag inte ha gjort.....all mat stoppade ju upp vattnet. Fick tillslut ta toaborsten i ena handen, samtigt som jag höll för näsan med andra, och försöka få bort matklumparna från avloppet. Fick till slut ner vattnet, sen fick jag ju torka upp det andra med papper och slänga i toan. Det värsta är att hela badrummet luktar ju minttu nu.........fy fan. När jag spydde innan i dag var det ju inga problem med att få upp det, man får spykänslor bara av att gå in där. Var kanske en timme sedan jag besökte ULLRIK senast, känner mig faktiskt lite bättre nu. Det ligger en chipspåse på bordet framför mig, har varit tvungen att smaka några. Dom såg så goda ut och det var dom också.

Men något positivt fick jag ändå ut av kvällen, träffade tre underbara tjejer. Hade verkligen skit kul...tills jag stack hem. Hoppas vi kan göra om detta fast då ska jag sköta mig bättre så att jag ialla fall kan hänga med ut. Det är ju därför man dricker, för att man ska ut och dansa. Nästa gång lovar jag att jag ska dricka måttligt, både för min och dom andras och Jeppes skull.

Några härliga bilder från kvällen.
image16
Catrin, Martina, Sussie och Erika

Kommentarer
Postat av: Your nightmare!

Fjortis full igen ja! Inget ovanligt verkar det som!?

www.aa.se

//Krya på dig Mollan:)

2008-02-09 @ 15:40:39
Postat av: LINA

Usch vem har skrivit detta????

2008-12-14 @ 11:02:37
URL: http://arnebollar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0