Söndakväll!!

Har kommit hem från träningen nu och har ätit lite.....är alltid extra hungrig när jag tränat. På nått vis så smakar maten mycket mer, man njuter verkligen.

Började kolla på "Fun with Dick and Jane" för en timme sedan.....inte speciellt bra. Tydligen inte tillräckligt för att få min uppmärksamhet, annars hade jag ju inte suttit här och skrivit. Lite av en besvikelse, tycker alltid att filmer där Jim Carrey är med i, är bra, men så är det inte i detta fall.



Ska inte till skolan i morgon ska jobba hemifrån......så himla skönt. Lite sovmorron är aldrig fel. Sen på eftermiddagen ska jag och mamma åka och sola. Ska bli så skönt!!


Kommentarer
Postat av: Jessica

håller med angående filmen. de filmer som jag har sett med carrey har jag gillat, men denna är lite knepig

2008-02-10 @ 23:03:33
URL: http://starshollywood.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0