Sjuk=(

Vaknade med halsont i går morse, och det blev värre framåt dagen, förkyld och huvudvärk. Vaknade i natt och då var huvudvärken värre vilket jag inte trodde var möjligt. Lyckades till slut att somna om. Gick självklart inte till skolan, sov till 10.00 då mamma ringde och väckte mig. Det va tur, behövde gå upp. Har gått och vatt snuvig och trött hela dagen och svalt ena ibumetinen efter den andra. Ska ju ha kalas i morgon så jag har vatt tvungen att städa och duka i dag, har ju gått väldigt långsamt , men jag lyckades att bli klar tack vare min underbar mamma som har hjälp mig under dagen. Hon kom hit redan halv 1 och hon stack inte förrän vid 6-tiden. Tack mamma, hade inte klarat det utan din hjälp!!!=) Då är det upp tidigt som gäller i mogon för städa färdigt och laga maten. Hoppas jag mår bättre då!!

        
    I dag             I morgon


Kommentarer
Postat av: Jessica

hoppas att du mår bättre imorgon!

2008-02-29 @ 22:50:59
URL: http://www.metroblogen.se/starshollywood
Postat av: Catrin

Kunde inte din ohängde pojkvän hjälpa till? =) GRATTIS du som fyller år idag! pusss å Kraam

2008-03-02 @ 10:34:32
URL: http://cathe.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0