Katterna

Just det, katterna dom har jag ju glömt att nämna. Måns och Tiger är mitt liv, älskar dom oerhört=) Tiger är en stor(kanske lite för stor) katt, är ca 2 år. Han har sina rutiner varje kväll. När jag gått och jagt mig kommer han alltid in i sovrummet, hoppar upp i min säng och går upp på magen. Sen sätter han sig fint på rumpan och blundar. Då vill han att jag ska kela med honom. När han känner sig nöjd går han (alltid) ett varv på min mage och sen lägger han sig ner och sover. Samma rutin varje kväll......han e för go min lilla Tigge.
Sen har vi det nyaste tillskottet till familjen, lilla Måmma, med betoning på lilla. Han är nämnligen väldigt liten, och när han står brevid Tiger(som är otroligt stor/tjock=)) så ser han ännu mindre ut. Denna lilla katt älskar sin "storebror" Tigge över allt annat. Han springer efter honom vart än han går. När vi bodde i lägenheten tyckte Tiger att det var måttligt jobbit att ha en skugga efter sig hela tiden. Men nu när vi bor i ett hus på nästan 200 kvadrat så kan han springa undan och vara ifred när han vill. Är så himla glad att dom liksom vi trivs i huset.
image13

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0