Fondtapet!!

Har tapetserat vår fina fondtapet nu, det blev jätte fint!! Nu ska vi bara måla elemetet en gång till och spackla och måla hallen sen kan vi lägga golvet. Jippi.....snart kommer vi ha fint i vårt hus!!=)

   
Vad tycks om fondtapeten?

Förrestän så gick det bra i skolan i dag. Fick bara en fråga som jag inte kunde svara på, men det var inte en fråga som jag borde kunna, det var en tandläkarfråga. Så det gjorde inte så mycket. Hade däremot en otrolig huvudvärk när jag kom hem, fick ta en ibumetin. Känns nog bättre snart!!

Kommentarer
Postat av: Catrin

Bara två blogg inlägg idag ojdå.. sjuk? Just de du hade ju huvudvärk! :) Nä Nu ska jag vara snäll ... hihi skönt det går frammåt .. fin tapet! Vilken dag ska vi käka middag? Lördag?? Puss på nosen!

2008-02-12 @ 22:08:10
URL: http://cathe.blogg.se
Postat av: Jessica

hallå...det är ipren som gäller....

2008-02-13 @ 01:44:21
URL: http://www.metrobloggen.se/starshollywood

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0