Dags att sova!

Har precis kommit hem från ett kalas, är verkligen jätte trött. När jag kom hem hade Jeppe och hans pappa fixat mycket i köket. Nu fungerar både ugnen, hällen och kranen. Rinnande vatten i köket.....det är underbart!!! I morgon ska vi laga mat i köket för första gången sen vi flyttatde hit ska bli gött. Lite svårt för att bestämma oss för vad vi ska laga, är sugen på så mycket, spagetti & köttfärsås, köttbullar, lax, taco, pizza, lasagne, paj......ja listan kan bli hur lång som helst.

När vi hade lämnat av Patrik efter kalaset ringde han till mig och frågade ifall jag hade stängt dörren till hans toalett. Och det hade jag gjort, ville inte att Pelle skulle springa in och gömma sig. Glömde sedan öppna den innan vi stack igen.......oops......det var inte bra alls. Kattenas låda är ju på toaletten. När han kom hem tyckte han att det luktade konstig.....då hade tydligen Pelle, hans minsta katt, bajsat på golvet 3 gånger och spytt 1 gång. Så synd om honom, han måste ha fått panik av att det var stängt.

Det första jag fick göra när jag kom hem var att byta mina sängkläder, var nämnligen lite spår efter att Ullrik hade vatt på besök i natt. Jag älskar att gå och lägga mig i en säng med nytvättade lakan. Ska nog gå och göra det nu....har svårt för att hålla mig vaken.

NATTI NATTI*

Kommentarer
Postat av: Failures

Sovgott,
ha en bra natt!

2008-02-10 @ 01:18:31
URL: http://failures.blogg.se
Postat av: Malin

Tack....sov som en stock!!=)

2008-02-10 @ 16:28:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0