Äntligen FREDAG!!

Ja, då var äntligen den efterlängtade fredagen här. Slutade tidigare än jag trodde, redan kl:10.20. Om jag skulle skulle sluta tidigare än 12 hade jag planerat att sola och sen måla vardagsrummet. Men det var stängt där jag hade tänkt sola.....synd, nu får jag väll använda brun utan sol i stället=). Det går bra det med. 

När jag hoppade av tåget i Kävlinge var jag så kissignödig att jag var tvungen att gå på toa på stationen, kunde verkligen inte hålla mig trots att det bara tar 10 min att cykla hem. Alla som känner mig vet att jag har världens minsta blåsa, så att åka långa tågresor kan ibland vara jobbigt för mig. Vissa morgonar när jag hoppar av bussen vid skolan är jag tvungen att springa in för att gå på toa, och ändå har jag ALLTID kissat innan jag cyklar hemifrån.  

Var hemma vid 12-tiden och då började jag direkt med att måla väggarna i vardagsrummet. Tog över 2 timmar, känndes som en evighet. Jag målade inte ens alla väggarna eftersom vi ska ha en fondtapet på ena väggen. Jag är alltid väldig petig med allt jag gör, det måste bli perfekt och då tar det ju lite längre tid.

Så här ser det ut i vardagsrummet just nu, målade väggar och tak.

Hade tänkt sova en stund tills Jeppe kommer hem, måste ju vara pigg i kväll=) När han kommer hem ska vi direkt åka iväg och köpa tapet, fog och mjukfog. Och sen är det ju party, party som gäller i kväll......längtar...=)

Natti Natti*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0